"Nel mezzo del cammin di nostra vita, mi ritrovai per una selva oscura, ché la dritta via era smarrita ..." La Divina Commedia, Canto I
"La mijloc de drum al vieții noastre, mă aflam într-o pădure întunecată, căci dreapta mea cărare mi-o pierdui ..." Divina Comedie, Cântul I

marți, 30 iunie 2015

Pân-o fi să crăp vreau:

• să văd Pământul din spațiu;
• să înfulec un steak de vită Kobe;
• să merg la un Oktoberfest, la mama lui;
• să scriu măcar o carte (bună, dacă se poate);
• să plătesc  polița (cu dobândă) celor care m-au călcat pe coadă;
• să am o iepușoară ș-un câne și să merg cu ei prin munți;
• să văd un Concert de anul nou la Viena;
• să-mi cheltuiesc toți banii și să fac și datorii, dacă se poate la stat sau la bănci;
• să văd Aurora Boreală, prin fundul unui pahar de vodkă;
• să fac pipi în Pacific;
• să iau masa la un restaurant francez de trei stele Michelin;
• să mă urc în primul avion, la nimereală, doar cu hainele de pe mine;
• să trăiesc un an sabatic doar primăvara, să umblu după ea pe glob;
• să îmbăt un extraterestru și să-l învăț să cânte "Noi suntem români";
• să ascult Tannhäuser în castelul Neuschwanstein;
• să fiu mistuit de patimă;
• să fie pace în lume :))

Am zis!

(P.S. accept și alte sugestii)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu